Rozalinda Merhabalar esimin isinden dolayi 3 gun once kingisepp bolgesine geldik. 2 yasinda bir oglum var. Dil bilmeyince hersey cok zor. Burda yasayan anneler varsa bir kac sorum olacak. Oncelikle yogurt yapmak istiyorum. Burda maya bulmak mumkun mu? Yogurda benzer bisey var ama tadi cok kotu.
visneli_turtam Rozalinda hazir yoğurt alıp normal süte ekleyerek de yapabilirsiniz,bu aldığıniz kaynaktan da yapabilirsiniz
-_-hUysUzvetatlikadin Rozalinda burada satılan çoğu toz yoğurt mayalarının üretimi zaten Rusya diyebiliyorum hatta viva markası vardı sanırım marketlerde bulabilirsin bence
Rozalinda Happilyu ya malesef bulamadim hic bi yerde maya. Cmetaha diye bisey aldik. Tadi yogurda cok benziyor yogurt sanip 2 yasinda oglumada verdim insallah bisey olmaz. :(( siz burda mi yasadiniz daha once
Happilyu Rozalinda Smetana Türkiyede de var eşki krema diye geçiyor bir şey olmaz merak etmeyin,yoğurt rusçada kefir ismi ama zaten ayrı yoğurt mayası satılıyor dediğim gibi zakvaska
visneli_turtam Happilyu smetana kaymak demek Türkçe ,kefir aynı burda gibi kefir Yoğurda onlar yogurt diyor canım,o attığın zakvaska işte doğru yoğurt mayası 😊
Happilyu visneli_turtam siz bana mı bunları öğreteceksiniz kaymak slivka bi kere insanların kafasını karıştırmayın yoğurtta kefirdir ismi işinize bakın biraz dil öğrenin 👋🏻
visneli_turtam Happilyu asıl siz burda yanlış yazmayın ,ben gayet iyi biliyorum ruscayu,sen önce git iyice bir öğren sonra yorum yap.Slivka krema demek kaymak değil ,kefiri de ozaman kaşıkla ye madem yoğurtmuş
Happilyu visneli_turtam yaw işine baksana doğup büyüdüğüm yer yedigim şeyler ne kafa karıştıyırsun slivka kaymak oluyor katı kıvamında bide! yememişsin herhalde bilmediğin şeylere hiç yorum yapma lütfen hadi daha rahatsız etme beni kendi bildiğin kendine kalsın sana ayıracak vaktim yok