Aysnrincii balliikedii işte çok dirayetli olman lazım canım pes etme 1 ay sürdü benimkinin ağlamaları ve büyümüştü sabredersen döner canım annen yakınsa onda kal eğer imkanın varsa yanına sabrına biri destek olur