Yaşamış biri olarak ne yaızkki sagarak ancak 6 7 ay geliyor sonra pat kesiliyor. Hiç tutamadı kızım 7 ay sagarak sabırla besledim sonra olan oldu en azından 6 ay anne sütü aldı5diye kendimi teskin ettim elimden geleni yaptım ama kaçınılmaz sonuç. İnseallahh sizde sah gec olur hayrlısı olsun