Yasemin9
Bizde öyle düşünüyoruz yürüsün de isterse 2 yaşında yürüsün ♥️ Biraz biz destekliyoruz orteze geçtiği zamanda fizyoterapi aldık doktorumuz önermişti ayağı daha güzel kıvama gelir gevşer demişti çok faydasını gördük.
1 yaş kontrolünde yine çocuk doktoru tekrar gidin dedi ayakta bağımsız durması için ☺️
Geriye dönüp bakınca diyorum nasıl sabretmisiz biz bu sürece insanların bakışları sözleri ne kadar yaralamış bizi dışarıya çıkarken hala biri bişey diyecek söyleyecek diye tedirgin oluyorum nasılda kırici oluyorlar 🥲 Çok şükür bu günlere geldik daha güzel gunlermiz de olsun inşallah♥️