Mervee12 bende İstanbuldayim, ev genelde 27-28 derece oluyor hep, sabahları çok sıcak olduğunda kısa kollu zıbın altına da pijama ve çorap giydiriyorum, bazen bir süre sadece kısa kollu zıbınla duruyor bacaklari çıplak şekilde. Ama akşamları ve gece yatarken içine zıbın üstüne patikli tulum giydiriyorum sadece, gece uyurken kundak örtü sevmiyor hemen uyaniyor üstünü örtünce o yüzden, yine zıbın ve tulumla yatıyorum