Mervee12 Malum yaz geldi bebegım 9 aylık gece atlet yani zıbın üstünede tshirt giydiyorum altına don sizler uzub kollu mu kısa kolmu
Alka Mervee12 kaç derece odası. Ben üstü açık yattığı için ince uzun kollu bir pijama takımı giydiriyorum. 25-26 derece odası genelde.
Nilay_80 Mervee12 Edirne’de havalar gece belli bir saatten sonra soğuyor onun için t-shirt ve şort ile yatırıyorum
aylinpala Mervee12 biz klima açıyoruz 22- 23 derece oluyor evin içi ondan kolsuz zıbın + uzun kollu tulum giydiriyorum
_ipekk18 Mervee12 Balıkesir Edremit’te yaşıyoruz 17 aylık oğlum uzun kollu pijama giydiriyorum yatarken evin içi 26 derece ama biz bile uzun giyiyoruz evimiz serin odasida serin terlemiyor bile bacakları buz gibi oluyor kısa giydirince
Melis1706 _ipekk18 balikesiri ne ozledim ya hobby petshop ustunde 3 yil evde yasadim 1 yil gulten kiz ogrenci yurdu hey gidi ne dengesiz havasi vardi ama😂
Melis1706 Mervee12 suan kizimda ip askili zibin ustunde kalin askili var altinda sort 8 aylik olcak 26 inda bursa
seboss35 Mervee12 izmirdeyiz oğlum 9.5 aylık üstünü asla örttürmüyor o yüzden ince uzun kollu pijama takımı içine de askılı zıbın giydiriyorum
_ipekk18 Melis1706 Balıkesir ama edremitteyiz merkez değil yani evden eve de değişiyor serinliği sanirim
Melis1706 _ipekk18 orada yasarken kisin arkadaslarimiz bize geldiginde cami acinda disardan sicaklik gelsin diyordu evimiz asiri soguktu😂😂😂😂
Derih87 2 aylık bebeğim sadece zıbınla duruyor gece gündüz kocaeli deyim nasıl alışırsa öyle gidiyor. Ablasının Dr una kontrole gittiğimizde sormuştum nasıl giydirmem gerekli üşür mü diye o zamanlar o da 1 2 aylıktı yazdı ince de olsa altına birşey giydiriyordum bacakları kolları soğuk oluyor diyordum kendi kolunu bacağını tut dedi tuttum soğuktu benimde :)) öyle anlaşılmaz dedi ensesinden sırtından anlarsın dedi
justmom_ Mervee12 ben mi kalın giydiriyorum acaba ya uyurken zıbın ve uzun kollu zıbın veya ince tshirt altına uzun eşofman . Gündüz de aynı şekilde ara da evin içinde kısa kol giydiriyorum dışarda da hiç kısa kol şortla çıkmadık üşür diye yine her yeri kapalı ama herkes kısa kolluyla gezdiriyor çocuğunu bende mi sıkıntı acaba
_ipekk18 justmom_ bende zıbın ve uzun kollu pijama takımı giydiriyorum ama kendimizde uzun giyiyoruz daha kisalara geçmedim evim serin 26 derece ama odalar serin. Gündüzleri kısa şort ve kısa kollu giydiriyorum dışarıda evde
RiverSong justmom_ Nerde yaşadığınızı bilmiyorum ama İstanbul gibi sıcaksa bence çok kalin giydiriyorsunuz. Bebekler sıcağı sevmez, sıkılır. BabyWeather diye bir uygulama var, haba durumuna göre bebeğiniz giyim ile ilgili öneride bulunuyor
_ipekk18 Melis1706 arkadaşım tek zibinla yatırıyor evi küçük 28 dereceymis 5 dk var aramızda ben 26 derece ama serin anlamadm benmi anormalim 🤣
Melis1706 _ipekk18 sabaha karsi illa serin oluyor ama ben yine gogsunu ince battanjyesinle ortuyorum kendide zaten illa oyle istiyor ayaklar hep acikta olck oyle rahat ediyor.mesela dun aksam serin diye ben ustune kisa kollu giydirdim sabaha karsi usumustu ustunu orttum oda cekmeye calisiyordu
a-bukemm Mervee12 benim bebeğim de 9 aylık. Sıfır kol zıbın üstüne ince uyju tulumu yada uzun kollu pijama giydiriyorum. Çünkü üstünü örtmeden uyuyor. Tişört gyririsem gece üşür. Ama üstünü örtseydi giydirirdim
_ipekk18 Melis1706 bende örüyorum belinden ama benimki istemiyor kışın bile istemiyordu o yüzden en güzeli uyku tulumu 🙂
RiverSong Mervee12 4,5 aylık bebek, ben sadece kısa kolu body giydirip, muslinle de hafif örtüyorum. Odada 26 dereceyi geçiyor bazen, aşırı sıcak