tatlikizim bende öğretmenim iznim bitti simdi yaz tatili dönüşü eylul de baslamam gerekiyor bebeğim 6 aylik olacak. Eğer okul idareniz ders programinizi size gore ayarlarsa bence çalışmaya baslayın. Çalışmak ruhen bize iyi gelecek ve bebrgimizle daha kaliteli vakit geçireceğiz. Sadece maaş karsiligi calissaniz 3 gün ögleye kadar mesela ben oyle yaomayi planliyorum o aralikta ilk uykusunu yapar kizım zaten ben gelmis olurum diyorum