tatlikizim imkanınız varsa bence çalışmayın, cooook zor evet ama o günleri güzelliği zorluğu bir daha gelmeyecek. Ben ev hanımıyım çocuğumla sürekli vakit geçiriyorum evet çok sıkılıp bunaldığım oluyor ama yeni yaptigi şeylere ilk şahit olmak acayip güzel bir his. Kim bakacak çocuğunuza bilemiyorum ama parkta şahit olduğum bazı anane-babanneler inanılmaz zorlanıyorlar ve çocuklara çoğu konuda yetemiyorlar. Genelleme yapmıyorum şahit olduklarımı söylüyorum. Abur cubur vs çok taviz veriyorlar maalesef 😔