designermoms geçmiş olsun canım..
Panikle kaldırdığın için iyice tıkanmıştır bilmeyince napıcaksın kendini suçlama sakin ol .
Antibiyotiktendir benimde kızım ağzından burnundan kusmuştu bırakınca düzeldi .
Benin kız reflü yatağında hiç yatamadı meyilli ya kaydı hep bende yastık yaptım omuz destekli yatırıyorum ince yastık .
Mümkün oldukça yan yatır öyle birşey olduğunda yan çevir sırtına vur omzunda kucağındaysa bir an dik kaldırma gene yan tut bizde yaşayarak tecrübeleniyoruz bizde yaşadık böyle şeyler Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲