designermoms bebeğim doğduğunda ilk hafta 3,4 kez bu şekilde fışkırarak kusuyordu uykuya geçerken. Benim de moral motivasyonum baya bozuldu hem her yer batıyor hem bebiş ac kalıyor her gün an şeyi yaşamaktan gece tetikte bekler olmuştum.
Her emzirme sonrasında gazını almaya dikkat edince olmamaya başlamıştı. Öncelikle önerim kafasini uyurken bir sağ sonraki uykuda sol tarafa yatirmanız hem boğulma ihtimaline önlem olur, hem kafa duzlesmesine ve tek taraflı kafa yamukluğunu önler sağ sol yatırmanız. Gazı çok olduğunda da kusmaları artıyor.