RuzgarGeceleri_ kayınvalidem alt katta ev aldı bahçesi de vardı ama yağmur suları filan birikiyor, pislik evin içine giriyor,lagimda problem oluyor vs diye evi kiraya verip kendisi üst katta kiraya geçti. Bir daha alt katta oturmam diyordu. Bayağı zormuş.