RuzgarGeceleri_ aslaaa sakınnn öyle bir hata yapmayın .!Rutubet olayı gerçekten çok kötü birşey. İnan evden hayattan soğuttu beni sen temizle ertesi gün yine , herşeyi geçtim kokusu bile artık eve misafir gelmesin dedirtti bana… sakın canım 1. Kat ve en üst kat tavsiye etmem ki bizim ev en üst kattı. Şükür tayinimiz çıktıda gidiyoruz..