Kdkdkkdk Tosbikkkk ilk hamileliğimi korona olduktan iki gün sonra öğrendim ilk 5 ayım çok zor geçti gözümü zor açıyordum sadece su içebiliyordum afedersin o bile çıkıyordu ama son aylarım rahattı ikincide daha rahatttım sadece son aylar zor nefes alma hareket etme dışında şikayetim yoktu
Kdkdkkdk Tosbikkkk ama şöyle bişey var ilkinde sütüm azdı bebeğim ondanda mutsuzdu artı gaz falan ikinci bebeğim daha gazlı aslında ama kendi rahatça çıkarabiliyor şükür görsen yetişkin zannedersin 😅
Sebusebu Kdkdkkdk olur canım niye olmasın. Oturmuş belli düzenin var ise sorun yaşamazsın. Ben kızım 4 aylıkken, 8 aylıkken ve 1 yasındayken gitmiştim otel tatiline. Rahattı yani sorun yaşamadım. Zaten 2 aylık bebek en rahat dönemi. Yatıyo devamlı 😂🤭