tekbasimabakiyorum teşekkür ederim ama yaparsam kendi mesleğimi yaparım diye düşünüyorum ☺ yada evde özel ders verebilirim diye düşünüyorum. Ama olursa adliyede bilir kişi olmayı isterim noterler ile anlaşmayı isterim, tabi torpil çok dönüyor eski çalıştığım bürodaki patronum çok gezdirirdi noter adliye falan kendisi bile okumuş insanı değil dış ülkeden gelmiş ana dili olan insanı kabul ediyorlar diyor. Bizim burada sezonluk açılan 6 ay yani Yunanistan gümrüğü var. Mezun olduğum sene pandemi patlayınca orayıda geçici olarak kapattılar hala açmadılar. Açılırsa oraya başvuru yapmayı düşünüyorum. Valla bir sürü şey düşünüyoruz da birşey yapamıyoruz 😃 ilerde düşüncem ne olur bilmiyorum şimdilik çocugumu büyütmeye odaklandım😊