Hep müzikal oyuncusu ya da aşçı olmak istemiştim. Yıllarca tiyatro, dans, şan bir sürü kursa gittim. Çocuk oyuncu olarak teklif almıştım ki ailem karşı çıktı, göndermedi 😁 baştan niye onca kursa gönderdiniz madem?? Velhasıl, İngilizce Öğretmeniyim. İşimi çok seviyorum, çocukları çok seviyorum. Erasmus projesiyle öğrencilerimi iki kez yurtdışına götürdüm. 12 yaşlarında ülke görmüş oldular ne güzel, beni bir daha unutmazlar. Siz ne olmak istediniz ve ne oldunuz? 😘