iki_prens_annesi 2020 şubat sonu doğumlu bezde ve konuşmada bir sorun yok ama bu aralar fazla hırçın fazla dediğim dedik 🥹🥹🥹 tabii önceden vardı aynı şeyler ama bu ara tam anlamıyla çılgın atıyor ahaha🥹🥹 yanından geçmeye korkuyorum🥹🤷🏻♀️ ben abiyim diyerek geziyor estağrullah sen babasın diyesim geliyor 🥹🥹🥹 bu aylarda ne yapmak lazım eyy analar diye sormuş olayım 🥹😁