Arencik iki_prens_annesi çişi hallettik de kakayı yapmıyor lazımlığa kakası gelince bez istiyor hala. Konuşuyor çok şükür
Blackbird88 iki_prens_annesi bezi bırakalı nerdeyse 1 yıl olacak, 2 yaşını biraz geçince bıraktı. Gelişimi konuşması gayet iyi söylemediği bilmediği yok. 🧿
Makahma iki_prens_annesi bezi 28 aylıkken bıraktık. Çok konuşuyor sussa diye bakıyorum düz duvara tırmanır 🥴
iki_prens_annesi Arencik bizimki cok kaka yapiyo bazen gorup wcye goturyrm ama bazende beze yapiyo hani wcyi anlatmaya calisyrm burada yapiyrz yapalm diye ama ogrenme sifir konusmasida yok
BalkizimBaloglum2 Subat sonu 2020 dogumlu kizim 2 ay olucak bezi bırakalı cok şükür 🤲 konusmasi normal bizim gibi konuşuyor cok erken basladi konuşmaya maşallah diyeyim simdi benim bilmedigim kelimeleri kullanıyor cadı 🧿😃
iki_prens_annesi Mstfaslhnalprsln12 Blackbird88 masallah ya ne guzel cok erkenden biraktniz bizimki konusmasi yok ve wc isini nasil yapcm bilmyrm cok sorunlu bi cocuk
Umutluluk iki_prens_annesi gece bezı kuruydu .bide gün içinde bezi çıkarıp ortaya atıp öyle geziyordu baktım bir kaç kere yaptı biyerlere bezi çıkarıp attım dün biraz kavradı gibi devamlı oyunlar kakaya baybay falan yaptık öyle yani
limonkolonyasi iki_prens_annesi Eylül 2020 doğumlu bnm kizimda 2 gündür başladık wc ye alıştırmaya ama şimdiden zor geçecek gibi 😅 konuşması da iyi şükür biraz fazla bile konuşuyor olabilir 😅😅😅
iki_prens_annesi limonkolonyasi inşallah kolaylasir isiniz ama bn hala egitemedim uygun ani bekliyorum vala
S_x_w iki_prens_annesi 2020 Kasım sonu doğumlu kuzum konuşuyor ama WC eğitimi yok..asla istemiyor bez tak diyor hep..yaz sonu deneyeceğim gibi..bu arada konuşmaması sorun değil hazırsa eğer..oğlum WC eğitimini tamamladığında konuşmuyordu daha😊