beyzzsenturkk_ bana birkac kisi cevremden tetagili onermisti saglikocaginda doktorumuza sormustum recetesiz kullanmak istersen kullanabilirsin demisti alirken eczacida tanidikti osa tetagili onermisti alanlar memnun kalaiyor yeni bir toz demisti. Aldigim paketi kullandim bizim dislerini rahatlatiyodu ffarkettigim kadariyla paketimiz bitti alicam diyorum her seferinde ama unutuyorum kaliyor o sekilde