-Eraymoms- yok dışarıyı sever zaten ama 2 haftadır takip ediyorum sık sık kulağını yırtıyor ağzını çekiyor bişeyler yapıyor ağzını açıp baktım damaklar kabarmış yerleri çok belirgin ama yarılmamıl patlamamış daha süzgecte bi çok şey veriyorum ama agzında ısındıktan sonra onları da fırlatıyor bu akşam tedagil denedik 3 kere iyi geldi sanırım sorun cıkartmadı bakalım insallah cabucak patlar ya