Ky06 ben sleppy nin normali ve natural ini, molfix normal ve pure & soft u da kullandım sızdırdı pişik yaptı. Suan canbebe ekstra inceyi kullanıyorum hiç sızdırma ve pişik olmadı. Ama bu bebekten bebege degişen bişe malesef deneme yanılma yoluyla bulcaksın 😕