Ben çok şansılıyım bu konuda doğum 41 haftada spinal sezeryan oldum. Ve 1 gün önce bile ayakta konser izlemeye gitmiştim 😬 karnımı görmeseler hamile olduğumu kimse anlamıyordu 10 kilo almıştım bebek 3.300 doğdu ve sonrasındada hemen ayaklandım. Ağrım olmadı denecek kadar azdı. Yatakta yatmadan giriyordum günlerimi herkese böyle hamilelik dilerim 🌸