Benim 9 ayım yatarak geçti ağrım sızım hiç eksik olmadı başlarda tansiyonum çok düşüyordu bayılacak gibiydim hep iştahım hiçç yoktu yemek yerken çok zorlanıyordum sonra baş agrım oldu ama çok ciddi bir boyuttaydı geçmiyordu sonra çarpıntım oldu ayakta duramıyodum çok kötü oluyordu ya o neyse sonra yürüyemedim baya bir süre her gün magnezyum miktarını arttırdık doktorumla, bulantı çarpıntı yürüyememe baş agrısı hep devam etti hiç uyuyamıyorum o da var birde unutmadan mide yanmamda oluyordu ya 🤦🏻♀️ bebeğim aşırı hareketsizdi her günüm korku ve kabuslarla geçiyordu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ doğum yaptım 1 ay geçti eşim gayet dinç duruyorsun hamileyken daha bitkin görünüyordun demişti 😂 o kadar zor geçti yani birde ben iğne yapıyordum kan sulandırıcı. Sizlerin nasıl geçti ? 🌸🤍