Masalkizinannesi babytwo bebeğiniz 10 aylik ve 10 aydır böyle mi yapıyorsunuz 😒 benim kizim mama içmiyor ben bile biliyorum yani çok tuhafsiniz gerçekten.
ladymoms_ babytwo suyu kaynatıp biberonla döküyorum ölçüsüne kadar büyük bir bardağa soğuk su koyup biberonu ağzı kapalı içine koyuyorum hafif iliyinca çıkarıyorum yanlış yapmışsınız masanın Bi etkisi olmaz büyük ihtimalle
Durusunannesi ladymoms_ sizin yaptığınızda yanlış. Kaynamış suya mama yapılmaz. Mama bozulur. Ilık su olması gerekir
Kumpr Asyabuse bazı annelerin gece beslenmesini kesmeye çalışırken su miktarını çok turup mama miktarını azalttıklarını okumuştum. Bir seferden birşey olmazdı 🤭🤗
babytwo O kadar üzgünüm ki size anlatamam. Gercekten nasıl boyle salak olabildim. Nasıl. Sağım yaptığım sütü böyle hazırlıyordum Mamada böyle hazırlanması daha sağlıklı gibi geldi. Hay gerizekalı kafam.
Dlk55blt-rdvn babytwo olabilir kendinize yüklenmeyin bundan sonra daha dikkatli bi şekilde yaparsınız ☺️
nazlimsii babytwo yani pes gerçekten hiç internetten falan bakmakta mı aklınıza gelmedi 10 aydır. Şaka gibisiniz en cahili bile yapmaz bu hareketi.
gokcetuba06 babytwo offf kendine yüklenme lütfen olmaması gerekiyormuş tabi ama olmuş hepimizin hataları var ilk tecrübelerimiz artık dikkt edersin şimdi öğrendin lütfen kendini bu kadar yıpratma
babytwo Asyabuse ya cok üzgünüm çok anlatamam size. Ağlamak istiyorum benim gerizekalı kafam en az 3 aydır böyle hazırladım.
babytwo Ececiiim benim salak kafam bir de mama yaramıyor dedim. ya be protein ne vitamin hic bisey alamadı demek kahroluyorum ya
Edaltundag babytwo ben de kaynatıp soğutuyorum suyu hep hazırda bulunduruyorum hemen ılık şekilde ısıtıp mamayı hazırlıyorum çok sıcak olmayacak yalnız su, yoksa içindeki proteinleri öldürürmüş içebileceği sıcaklığa gelince mamayı atıyorum 😊
babytwo Dlk55blt-rdvn ya günah değil mi ya. kendimden nasıl emin böyle yapabildim ya. cok ğzgünüm ya. Bi de kilo alamadılar diye ğzülüyorum. allahım kafayı yiyeceğim
Mercosey babytwo suyu kaynatıp ılıtın biberonun içine önce suyu koyun sonra mamayı ekleyin hani biberonu sıcak su içinde bekletmek daha zor suyu kaynat ılısın hem daha güvenli olur
babytwo Topisko bir arkadasım soyledi ben boyle yapmıyorum diye. Sağım süt benmari ısıtılır ya. Böylesi doğru sandım ya.
Dlk55blt-rdvn babytwo sebebi bu değilki ne alakası var kiloyla mamanın ısısının hazırlanışının bence sakin olun abartılacak bi durum yok ortada bundan sonra kaynatılıp ılıtılmış suyla yaparsınz
Caglab babytwo canım içme suyu koyuyorsan ve doğru ölçekte koyuyorsan hiç farketmez sıcak soğuk zaten ısıtıyorum diyosun. Doğru ölçekte koyuyosan seninki hatta daha faydalı olur yüksek sıcaklıkta bazı şeyler parçalanıyo çünkü çok kaynar suya koymamak lazım mamayı
Mercosey Asyabuse ishal kabızdan da ziyade özellikle yenidoğan döneminde çok ciddi sorunlar oluşturabilir bebekte
Asyabuse Mercosey tabi yaa söz konusu bebek olunca çok dikkatli davranmak gerekiyor ben ilk başlarda sıcaklığını anlamam fazla sıcakla yaparım da yapısı bozukur diye derece bile almıştım 🥹
Minikkusuumm babytwo markette mama satış reonunda çalışıp nasıl yapıldığını bilmeme rağmen kaç kere baktım açıklamasına bir bilsem şuan çok şaşırdım böyle yapan birinin olmasına üzmek istemem sizi ama biraz daha titiz davranmalısınız
babytwo nazlimsii ya cok haklısınız ben nasıl böyle bisey yapabildim bu kadar basit biseyi. nasıl allahım ya
Caglab babytwo canım ben hemşireyim koyduğun ölçeğin doğruysa tabikide doğru yapıyorsun hatta daha vitaminli olduguna emin olabilirsin direk kaynar suya atmak daha yanlış
Caglab babytwo şöyle yap mesela 120 cc mama hazırlıyosun diyelim 30 cc sıcak koy gerisini normal içme suyu üzerine 4 ölçek mama. Senin yaptığından daha kolay yani bosuna ugrasma böyle hazırla sıcaklıgını kontrol et ılık olsun
Caglab babytwo daha okuduklarını bile anlamayan insanların eleştirilerinede kulak asma canım sen annesin hepimiz en küçük detaya bakıp büyük seyleri gözden kaçırabildigimizde olabiliyo doğumdan sonra demir ve b12 seviyelerimiz düşüyo unutkanlık vs birsürü sey yasıyoruz. Senin yaptıgın bi hata yok doğru yapmışssın
Sinem61 babytwo hayır tabii ki bu bilgi yanlış. suyu biz içerken bile kaynamış soğumuş şekilde içmek gerekiyor .