babytwo İlk defa böyle bir yöntem duyuyorum, nereden gördünüz? Herşeyi geçtim kutunun üzerinde zaten yapılışı yazıyor yani. Benim bir termosum birde cam şişem var, oğlum mama içerken termosumda devamlı sıcak suyum olurdu. 180 lik yapıyorsam 150ye kadar sıcak soğuk su karıştırır ılıştırırım sonra mamayı koyarım