ikibebebiranne_ yahu eşi de sanki kendi doğuracak, sanki sezaryen olsa namusuna leke sürülecek. Tamam şimdi sağda solda gururla anlatsın normal yolla doğum gerçekleşti diye. Sonuçta doktor, iri bebeğin normal doğumunda yaşanabilecekleri anlatmıştır, sorumluluk tamamen o iğrenç eşinin. İnşallah başka da çocuk yapmazlar. Doğum şekline bile karışan adam kimbilir daha nelere karışıyordur. Rabbim de şifa versin anne ve bebeğe.