TheMomm
Kapalı arkadaşlarda abiye tek parça ya da iki parça olmalı.
5 Tek parçalı ama iki parça gibi görünüyor ve çok göz yoruyor. Oturmayan kısım ise göğüs kısmının fazla açlık olması ve içinden çıkan kumaşın badi havası vermesi. Daha dar tutulması lazımdı ve renk olarak çok güzel ve nisana uygun. (Giyim öğretmeniyim🤣) Rica ederim 💐