Bebee Cerence eczane bana vitasonol önerd bunu aldım kullanıyorum. Daha önce deca tabs3 kullanıyordum
Deletedmom_79 Cerence eica ederim ne demek. Ben nazalnem yeşil sprey olanı kullanıyorum doğdu doğalı daha kolayıma geliyor. Aspire etmek ya da serum fizyolojik kullanmak korkunç geliyodu bana o dönem aşırı minik diye😅
Bebee Cerence öyle mi ben aldıktan sonra araştırdım öyle bişeye rastlamadım ama siz nerden öğrendiniz ?
cananata01 Cerence 2 başlığı var canım bi damla bi fısfıs şeklinde 3 damla 1 fısfısa tekabül ediyor sen hangisini kullanacaksan ona göre ver ben 1 fıs veriyorum
Bibebek_ Dorukunannesifatihinbitanesi kilosu kadar kullanılmıyor mu bilgilenmek için soruyorum doktorum kilo başına bir damla demişti onun için
Dorukunannesifatihinbitanesi Bibebek_ bana öyle birşey söylemedi Dr bilemiyorum. Yetişkin olarak kendim bile günde 5 damla alıyorum
Bibebek_ Dorukunannesifatihinbitanesi sorun isterseniz bizim doktorumuz kilo başına 1damla demişti şuan 8 kilo 8 damla veriyorum