Mommy35- evet cajim çünkü içinde ayçiçek yağı varmış kesinlikle önerilmiyor. Bize direk verdiler çıkarken çöpe attım. Benim bebegim de çok fena gaz sancısı çekiyor. Umarım kolik değildir siz kolik olduğunu nasıl anladınız? 5 ten beri masallar yapıyorum yok çocuk ni gaz çıkaramadı…