Serifekmroglu1 8bucuk aylik bi kiz benim evde var ayni model. Bi emekliyo tutabilene ask olsun, hele o bez degisirken. Surekli tutunup kalkmak istiyo, duzgun tutunamayinca kafayi gümletiyo arkasindan bi aglama bi kiyamet apartman ayaklaniyo felan. Anne, baba, dede, anani, gel gel diye sirayla herkesi cagiriyo. Alkis yok, bay bayi yapiyodu unuttu, gel gel diye eliyle pisi pisi kucu kucu cagiriyo patili evlatlari, sürekli bi oyun havasi modunda oldugumuzdan el kiviriyo, parmak siklatmaya calisiyo. Alt2disi cikti ust2ler gelmek uzere bu ara baya miziltili vede hiriltili. Catal kasik sevmez oldu eliyle yicek yada bisiyi biz elimizle verirsek yiyo. Uyku dogdu dogali yok ne gecede ne gündüzde 🤷 gun icinde 15 20dakka uyudugunda şükür diyoz, geceleri saat basi uyanir 1 saat uykuya dalamaz direnir hele atak haftalarinda helten beter ama cani sagolsun küçük kuzumun varligi yeter, gülüşü ömre bedel ☺️