Serifekmroglu1 Ya şaka gibi 8 aylık bi bebek hiçmi durmaz 😂 arkadaş tutamıyorum çocuğu bide kızlar sakin olur derlerdi herşeyi yemek istiyor hem yemek hem emmek kucakta oturmuyor emeklemek istemiyor ayakta durmak istiyor hep baba diyordu onu unuttu şuan de de de de bağırıyor evde ama çok tatlı sizde neler var neler yok merak ediyorum benim kız mı çok enerjik 😂
Oburiks Serifekmroglu1 aynı biz robot kovalamaca oynuyor evde odadan odaya kaçıyor yetişemiyorum artık bisey olacak diye korkuyorum bizimki de ayakta durmak istemiyor hem dönüyor hem emekliler hem sürünüyor simdi de bir huy edinmiş dişlerini gicirdatiyor ses geldikçe daha çok yapıyor ama yine de herseye her yorgunluğa rağmen çok güzel
Minigim38 Serifekmroglu1 herseyden sıkılıyor adım atmak istiyor yemiyor emmek istemiyor. Yere koyduğum an ağlıyor kucakta durmuyor emeklemiyoruz dişlerimizde yok herseye ağlama var dün 30 dakika boyunca örümceğin tekeri ağzına girmiyor diye ağladı mesela 😁😁 zap edemez oldum artık uykuları hocam söylemiyorum gün boyu 20 dakika uyudu hala ayakta
Masalkizinannesi Serifekmroglu1 ya valla aynı durumdayım allahtan kayinvalidemlerdeyim suanda ama 4 kişi resmen bir kızı daptedemiyoruz 😁 emeklemeye başladı emeklerken bir anda oturmayı öğrendi gece emmek için uyaninca başlıyor emeklemeye sonra kalkıyor oturuyor 😅 gülüyorum ama coookta yorgunum çünkü gunicindede çok enerjik ve sanirim dişte geliyor gibi huysuzluguda var.
Laracagla Bende 8 ay aynı durumdayım gece uyanıp saçımı ceke ceke kalkıyo ayağa gecenin 3 ünde dikiliyo asla durmuyo ayakta durdurmazsam aglıyo sürekli ilgi sürekli hareket milletin cocugu bi oyuncak alıp 5 saat oynuyo 100 oyuncakta koysam yok kurtlu gibi duramıyo sabit
Serifekmroglu1 Laracagla ahaha evet yanlz olmamam beni sevindirdi 😂😂 benimkinin de ağzı hiç boş durmayacak onu istiyor göğsümü gördüğü an çılgına dönüyor 😂
Tatli_Bir_Anne_ Benim bebeğimde 8 aylık ama ayağa kalkamıyor, desteksiz çok kısa süre oturabiliyor, engellemiyor, yüz üstü dönüyor ama geri dönemiyor. Biz mı çok geri kaldık. Prematüre doğdu ama bu kadar da geriden geldiğini bilmiyordum.
Serifekmroglu1 Tatli_Bir_Anne_ her bebeğin gelişimi farklı benim kızım da çok geç dönmeye başladı emeklemiyor mesela dedteksşz oturuyor evet ama haraketli olduğu için dönüp düşüyor takma kafana
Laracagla Tatli_Bir_Anne_ ya her bebeğin bi zamanı var diyolar benimki 6 ayın sonunda desteksizdi dönebiliyodu zaten geri geri gidiyodu 1 aydır bugün biraz ilerlemeyi keşfetti bunların hepsi kas gelişimiyle ilgiliymiş zeka gelişimi değil merak etmeyin o yüzden arkadaşımın bebeği 6 ayda emekliyo otıruyodu mesela ona bakarak bende geri sanıyodum
Serifekmroglu1 Laracagla evet bay bay yapıyor alkış yapıyor ama çok sık değil tek başınayken biz yapınca bize bakarken yapmıyor 😂
Serifekmroglu1 Minigim38 ayy halime şükretmem gerekiyor o zaman bizim gündüz uykularımız da gece uykularımız da düzenli çok şükür 😂 Allah yardımcın olsun kardeşim
Serifekmroglu1 Masalkizinannesi gece kalkması yok şükür o yönden şanslı hissediyorum kendimi ama ben tek başıma zapdemiyorum 😂