Eslimebrar 6. Ayda tadım yapmaya başladığımızda su içirmeye de başladım ilk hafta kaşıkla ( bebek kaşığıyla 10 kaşık 4 saatte bir verdim) kendim içirdim sonra alıştırma bardağıyla teklif etmeye başladım istediği kadar içti ama genel olarak bardağı doldurup oynamasına izin verdim nolur nolmaz diye yanında bekledim tabi üstüne döke döke zamanla alıştı