Eslimebrar 6.ayda ek gida ile suya basladi onune koydum ictigi kadar icerdi ve 8.aya kadar pek sevmedi icmedi bebek suyu fln aldim alissin diye neyse sonra ne olduysa asiri sucu oldu 1 yas sonrasi cok fazla icmeye basladi zorlamadim hic kendi kendine oldu yani. Ama hep elinin altina suyu gorulcek yerlerdeydi bazen merak bazen oyun yapip suyuyla oynadi etti derken alisti kendi kendine. Zorlamayla olmaz daha da itici bulur demislerdi oyle de oldu sanirm