aslanmom_ çok geçmiş olsun doktorunuz söylemiştir belki ama bence mama verin ben oğlum doğduğunda ilk 1 hafta boyunca 2 saatte bir 2 göğüsümüde emzirdim arkasından 30 CC mama verdim 5.gun kontrole gittiğimizde doğum kilosunun üstüne çıkmıştı vücudunda da hiç sarılık yoktu doktor kan testi bile almamıştı çok iyi olduğunu söyledi bence mama konusunda tereddüt etmeyin herşeyden önce olan şey bebeğinizin sağlığı