aslanmom_ benim iki bebeğimde uzayan sarılıktı en çok 16 ya çıkıp sonra düşmeye başladı , tedavi almasına gerek olmadan çok şükür. Oğlum 3 yaşında ona birdiriz tahlil yapılmıştı ultrasonlar falan hiç bişe çıkmamıştı çok şükür . ama o sarı hali 2 3 ay sürdü. Şimdi kızım 50 günlük oda uzamış sarılık 16 lardan 8 e kadar düştü en son şimdi daha tahlil yaptırmadım ama görüntü olarak kalmadı gibi geliyo bana. Kızımdaki doktor iyi beslenen bebeklerde olur uzamış sarılık korkma dedi ilk başta bikaç tahlilistemişti daha da bişe baktırmadı. Bende sizde canınızı sıkmayın bişe çıkmaz inşallah , zamanında kendimi üzdüğüm için söylüyorum içiniz rahat olsun