Eslem_Somuncu Saricizgilibeyazev canim benim bebegim emmiyor mesela biberonla besliyorum beslenirkem degil duruo dururken uyanikken veya uyurken farketmiyor surekli cikariyoe bu sesi bende alistim artik yuregim agzima gelmiyor
Deletedmom136 Saricizgilibeyazev sağol ama sadece öğrendikleri bi şeyi tekrar ediyorlar:) sonra başka bişey yapmayı öğrencek bunu unutacak normal bişey hastalık vs değil
Saricizgilibeyazev Tosbigim evet cnm ya ben de şimdi yanımda yatırıyorum o kadar ki gözetliyorum. Abartmıyorum inşallah
Saricizgilibeyazev Eylul_3 cnm o an ki durumlar normal o hatayı başlarda yaptım memeyi tutmadan verdim . O kadar annemler uyarmasına rağmen dikkat etmemiştim sonra düzelmişti . Direk ucunu ağıza verdim cahilce
Saricizgilibeyazev duruliyasmom ay evet hani böyle dediğiniz gibi içten çıkarılan bir ses hııııııı diye
Saricizgilibeyazev duruliyasmom korktığumzda bi an da o ses çıkar ya onu kendi uzatarak çıkarıyor bide sanki konuşmaya çalışıyor gibi
duruliyasmom Saricizgilibeyazev tamam o geçici bir süreç. Biz 7 aylıkken yapmaya başladı. 1 hafta 10 gün sürdü. Şu an 8 aylık olduk hiç yapmıyor. Boşuna hastane havası solutmayın :) Ben de çok stres yapmıştım ama geçti.
Mockingbird Saricizgilibeyazev Merhaba, aynısı bizde de vardı. Şans eseri oğlum doktor kontrolünde de yaptı. Bu aylarda tükürük salgısı arttığı için bazen yutmada zorluk yaşayıp bu tarz sesler çıkarabilir dedi bana doktor.
Saricizgilibeyazev Mockingbird evet cnm çok salgılıyor bizimkinde . Devam ederse yine bende bi gidecem artık doktora. Teşekkürler geçmiş olsun
Wish Saricizgilibeyazev merhaba benim oğlumda o aylarda aynısını yapıyordu hatta bi gece uykusunda yapıp bizi iyice panikletmişti...bu gayet normalmiş gırtlakları da büyüyor ya da taklit yapıp bizi korkutuyorlar🙈 bir kaç güne unutur hiç merak etmeyin hatta yeni şeyler bile bulur 🙋♀️
Saricizgilibeyazev Wish merhaba ☺️Sağolun şimdi daha rahatladım baya tedirgin olmştum bu kadar normal olacağını düşünemedim . Minnoşlar alişmalıyım galiba bu gibi durumlara panik biriyim maalesef
Wish Saricizgilibeyazev hiç merak etmeyin benimden sizden farkım yok panik konusunda... böyle uzun bi ses çıkarıyor dimi boğululur gibi ııııııııııııııııığğğğğğğğğğğğhhhhhhh diye 🙄
Merve1705 Saricizgilibeyazev evet gayet normal bunu oğlum 3 ay boyunca yaprı nefes kontrolü sağlamak için yapıyormuş şimdi 10 aylık dikkat çekmek için yapıyor 🤣