Saricizgilibeyazev Bebeğim dört buçuk Aylık. Böyle Ara Ara boğuluyor gibi sesler çıkarıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı kızlar geçiyor sonra aradan tekrar aynısı oluyor eşimde yok evde çok panik oldum Lütfen birisi normal olduğunu söylesin
Prensescik Saricizgilibeyazev bnm kızımda yapıyodu doktor normal olduğunu söylemişti olur öyle demişti
_07cinarhsn Saricizgilibeyazev normal mi değil mi bende bilmiyorum ama digdugundan beri bizde de var sanki nefesi ni içine içine çeker gibi emerken yapıyor genelde solunum sıkıntısından antalya özel lara hastanesinde yatti ordan çıkarken ilk emzirmeye gittigimde yaptı ilk sordum normal dediler ayriyetten yine doktora gittim oda normal dedi ama aynı bizde siz gibi çok korkuyor z bidaha ozele gidicem
Asyas_m0m Saricizgilibeyazev 7 buçuk aylıkız bnm kozomda yapıyor 3-4 gündür oyle hala neden olduğunu çözemedim 🤷♀️
diyabetli_anne Saricizgilibeyazev laringomalazi olabilir mi? kbb gördü mü doğumdan itibaren oluyorsa kbb ye muayene ettirin
Saricizgilibeyazev Prensescik ya ama emerken değil durup dururken yapıyor 😥 uzun uzun yapıyor nefes alamıyor o An sanki
Saricizgilibeyazev Omermehmetask sizin ki de çok küçük o zaman dr gitmiştim sorduk normal dedi emerken olur. Şimdi emmeden çıkarıyor nefesiz kalır gibi . Bu nasıl bişe Böyle hafta sonu denk geld i gitsem şimdi kimse de bişe çözemez
Saricizgilibeyazev _07cinarhsn sizin ki nenkadarlık peki .. bizde doğduğnda emerken ki çıkardığı sese dr normal demişti . Ama şimdi emmeden çıkarıyor nasıl korktum ya uzun uzun yaptı 😞😞 daha farklı çıkarıyor şimdi bağıra bağıra
Eslem_Somuncu Saricizgilibeyazev canim benim bebegim emmiyor mesela biberonla besliyorum beslenirkem degil duruo dururken uyanikken veya uyurken farketmiyor surekli cikariyoe bu sesi bende alistim artik yuregim agzima gelmiyor
Saricizgilibeyazev Eylul_3 cnm o an ki durumlar normal o hatayı başlarda yaptım memeyi tutmadan verdim . O kadar annemler uyarmasına rağmen dikkat etmemiştim sonra düzelmişti . Direk ucunu ağıza verdim cahilce
Bahar22 @Saricizgilibeyazev Oğlum 3 ay 17 günlük bugün aynı sesleri çıkartmaya başladı nefes alamıyor gibi üst üste nefesi daralıyor gibi videoya alıp doktora gönderdim 10 dakika önce normal dedi
Saricizgilibeyazev Bahar22 inşallah 🤲🏻 Burdan ses atma olsaydı atabilseydik keşke .. dediğiniz gibi yapim bende videoya çekcem teşekkürler
Saricizgilibeyazev diyabetli_anne baktım netten bu biraz daha başka durum .. emerken ve uyku sırasında oluyormus daha çok . Bizdeki farklı ama gideceğim yine teşekkürler 🙏🏻
Tosbigim Saricizgilibeyazev çok kötü bişey her başına geldiğinde korkuyorum ama sanırım yutamadığı boğazına takılıyor sonuçta bebek herşeyleri minik.. o yüzden hep yanımda yatıyor ennufak şeyde uyanayım diye..
Saricizgilibeyazev Tosbigim evet cnm ya ben de şimdi yanımda yatırıyorum o kadar ki gözetliyorum. Abartmıyorum inşallah
nilkusun_annesi Saricizgilibeyazev aynısı bizde de var dogdugundan beri boguluyo sanıyorum 47günlük benm bebeğimde 🥺 normal mi değil mi bilmiyorum
Saricizgilibeyazev nilkusun_annesi emiyorsa normal denildi bize o sırada çıkan sesle normalmiş cnm . Bizim ki konuşuyor gibi yaparken oluyor 🤷🏻♀️
Eslem_Somuncu Saricizgilibeyazev benimkide ayni 53 gunluk iki haftadir boyle adet edindi. Normal bence