Aylinayliz50 [silindi] bende yeni aldım üç ay önce doğum yaptım hemen adet oldum doktorum adetin ilk günü başla emzirdiğini sürece kullan hiçbi sıkıntısı olmaz ama emzirmeyi bıraktığın an koruyuculuğu kalmaz dedi
Gulhn Aylinayliz50 nasıl? Canım şuan şüphe düştü içime 🙈 ben kullanıyprum şuan ama sütüm başka sebepten dolayı baya yok gibi ama hapı kullanmaya devam ediyorum. Bilmiyordum doğru ise kafyı yiyebilirim 🫤
Gulhn [silindi] bende kullanıyorum canım. Herhangi kilo alımı yok fakat ara ara kanamalar çok oluyor o sıkıntı birtek
Ececiiim Gulhn yaa evet. Benim bebeğim 3 aylık 40 ımdan beri kullanıyorum belki ⅘ defa kanamam oldu. İlaç yüzünden sanırım 😐
Nisaaabbk Minel-inannesi bir sey daha sormak istiyorum hanımefendi bu hapı kullanirken sonra eşiniz içine boşalma yapsa bile gebe kalma ihtimali var mı ? Yoksa yinede prezervatif kullanmak gerekiyor mu ? Hap +prezervatif mi yoksa sadece hap yeterli olur mu.bilmedigim için soruyorum
Minel-inannesi Nisaaabbk ben garantiye almak icin prv de kullandirtiyirum. Bidaa hamile kalirsam bunu sen dogurursun istemiyorum ben 2.cocuk, baglattirtmadinda zaten tupleri diye imkanim olsa butun yontemleri yaparim o derece istemiyorum 🤷
Erolunannesi [silindi] eğer adet oluyorsan adetin 3.gunu başla. Adet olmuyorsan hemen başlayıp hiç ara vermeden içmen lazım. Bana yaramadı umarım sana iyi gelir
Aylinayliz50 Gulhn isterseniz yine de bi doktorla görüşün bana bi kaç gün önce söyledi daha doktorum . Süt kesilince yada azalınca koruyuculuğu azalıyor dedi