[silindi] Kızlar yeni hapa başlayacağım eczaneci hemen başlayabilirsiniz dedi ama burda adet döneminde başlayın gibi yazılar okumuştum. Siz nasıl kullanıyorsunuz bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir mi 🧡
Minel-inannesi [silindi] hemen basla, telefona alarm kur saatini sasma, antibiyotik vs baska ilac almak zorunda kalirsan koruyuculugu ne kadar etkiler her seferinde sor. Ben 40im cikinca kullanmaya basladim kizim 8bucuk aylik olmak uzere hic adet gormedim🤷
Aylinayliz50 [silindi] bende yeni aldım üç ay önce doğum yaptım hemen adet oldum doktorum adetin ilk günü başla emzirdiğini sürece kullan hiçbi sıkıntısı olmaz ama emzirmeyi bıraktığın an koruyuculuğu kalmaz dedi
Erolunannesi [silindi] eğer adet oluyorsan adetin 3.gunu başla. Adet olmuyorsan hemen başlayıp hiç ara vermeden içmen lazım. Bana yaramadı umarım sana iyi gelir
[silindi] Minel-inannesi benim oğlum 10 aylık düzenli adet görüyorum hapi da ilk defa kullanicam yan etki yaptı mı sizde kilo alımı falan
-Manolya- Minel-inannesi benimde oğlum 8.5 aylık aynı durumdayız 😄 antibiyotik koruyuculuğunu etkiliyor mu duymamıştım 🤔
Nisaaabbk Minel-inannesi peki hapı biraktiktan sonra ne kadar sürede hamile kalınıyor biliyor musunuz? Etrafinizdan duymussunuzdur belki. Bir de. Süte geçmiyor bu hap değil mi .emziren annelere uygun yani ?
-Manolya- [silindi] adet gormuyorsan hemen başlıyorsun ama adet goruyorsan adetin ilk günü başlıyorsun diye biliyorum iyice sor öğren öyle başla bence
Minel-inannesi [silindi] benim insulin direncim var o yuzden dogum kilolarini veremedim maalesef o yuzden bisi diyemicem bu konuda
Gulhn [silindi] bende kullanıyorum canım. Herhangi kilo alımı yok fakat ara ara kanamalar çok oluyor o sıkıntı birtek
Minel-inannesi -Manolya- tabi bütün dk haplarinda antibiyotikler yada kullanilan diger ilaclar etkileşimle koruyuculugu azaltiyo. Antibiyotik kullancak duruma gelince zaten baya hasta oluyon o ise sira gelmiyoda siz yinede dikkat edin derim cunku antibiyotigin bide vucuttan atilmasi var😉
Minel-inannesi [silindi] ben aksam 10a kurdum alarmi o saatte iciyorum hep. Daha oncedende yasminle korunuyodum ondada senelerce aksam 10da ictim hep.
Minel-inannesi Nisaaabbk valla onu hic bilmiyorum. Evet emziren anneler icin en guvenli kullanilan hap buymuş yada deri altı implant onerdi benim doktorum. Zaten 2.bebe planli olcagi icin oncesinde bi doktor takibinden gecilir kan hormon durumlarina bakilir diye düşünüyorum.
Minel-inannesi [silindi] rica ederim. Umarım yardımcı olabilmisimdir. Siz yinede kafanıza takilan icinize sinmeyen bisi oldugunda hemen doktorunuzla görüşün.
Nisaaabbk Minel-inannesi bende kullanmak istiyorum eczanedeki arakdaslarla bu konu hakkında goruseyim alayım hemen.fiyati nedir acaba
Nisaaabbk Minel-inannesi bir sey daha sormak istiyorum hanımefendi bu hapı kullanirken sonra eşiniz içine boşalma yapsa bile gebe kalma ihtimali var mı ? Yoksa yinede prezervatif kullanmak gerekiyor mu ? Hap +prezervatif mi yoksa sadece hap yeterli olur mu.bilmedigim için soruyorum