Masha_ Canım şöyle soylim en az olaylı yeri diyebilirim. Annemlere yakın bir mahalle. Kim demisse sacmalamis gayet lüks bı yer işlek bı yer imkan çok yemek içme bankası butikleri parkları çok güzel mesela hani bunu diyen kişi belki bı kaç olaya denk gelmiştir bilemem ama benim izlenimlerim bu şekilde. Açıkçası maddiyatim olsa ben orda oturmayı çok isterdim 😊