Ceydizen benim kızım bayadır sürekli konuşmaya çalışıyordu yani neredeyse 3-4 aylıktan beri 6 aylıkken dede ve baba dedi 7 aylıkken anni demeye başladı şu an 9 aya gidiyor mama ve nenni diyor bunlardan ne istediğini anlıyorum bunlar dışında da anlam veremediğim bir sürü kelime söylüyor konuşmaya çalışıyor işte 😁