Ceydizen ilk anne dedi benim kız. 9-10 aylık felandı. Sonra baba dedi. Şuan 1 yaşında. Anne, baba, meme, mama, dede diyor hatta anneanne bile diyor. Ama gerçekten çocuktan çocuğa fark gösteriyor. Kuzenimin oğlannvar 2 yaşında doğru düzgün hiç kelimesi yok.