hevesdora Prenss_Annesi hipp combiotic. Diğerlerinden daha çok acıktırmasının nedeni anne sütüne çok yakın olması kolay hazmediliyor. Çok acıktırması kötü bir şey gibi algılanmış burda ama bence daha iyi. Bir kaç kere daha fazla mama yaparım çocuğum için üşenmem yeter ki iyi beslensin
Mia88 burcutoksoz tam aksine hppte bir kere bile gaz sorumu yasamadık bebelac çok rahatsız etti benimkileri
ayfernaz Ben aptamil veriyorum gayet memnunuz ama bebelac goldun da çok iyi olduğunu biliyorum gaz yapmayan bi mama
Htx Prenss_Annesi aaa doktorumuzda bize sindirimi daha kolay normal bebelac gire demisti öyle oldu hic sikinti cekmedim
Htx Muemruvte suyu biraz sicak yapin saga sola sallayrak calkalayin yada cay kasigiyla karıştırıp öyle verin suyun altinda sogutun putur kalmiyor ozman