Tatlim ben 2 aydan beri hipp kullaniyorum cok mememnunum hergun kaka yapiyo gazini cok rahat cikartiyo doktorum onermisti bagirsaklari duzenliyomus anne sutune daha yakin oldugu icin oglum yeni dogdugunda bebelec gold verdim bende seker orani onda yuksek oldugu icin direk kestim mamayi bu her bebegin bunyesine gore degisiyo aptamilde kullandim sadece iki kere verdim bebegim butun gece oğürdu kustu ben hipp bulana kadar butun mamalari butun kutu halinde attim biraz zor oluyo mama bulmak