Umaybatu mommy_0920 emziriyorsan gider o kilolar hiç kafaya takma ayrıca her canın tatlı çektiğinde bi şişe ye su doldur çubuk tarçın at iç yada bitter çikolata ye biraz senin bebeğin ayaklansın o zaman daha hızlı gider birde gece yatmadan önce yoğurdun içine kırmızı pul biber çörek otu karışım yap ye hiç su içmeden yat hergün 20 dakika aynı saatte ip atla ayrıca sabah aç karnına bir çay bardağına yarım dan az elma sirkesi gerisi su iç iştah keser emzirirken sorun olurmu olmazmı bilmiyorum araştır sen fazla kiloların süt olacak hiç kafaya takma büyük bi mucize gerçekleşti o vücutta her halimizle güzeliz 🥰🥰🌺🌺
mommy_0920 Umaybatu teşekkür ederim bebeğim evet bir mucize gerçekleşti ama her iyi şeyin kötü yanıda var gülü seven dikene katlanır misali ♥️
Yagmur_24 Zdln ekmek yrmexseniz karbonhidrat açığınolur yemeniz laxım kepek ekmek.. bu da doğru bilinen bir yanlıştır bilginiz olsun . Beyaz ekmek yememeniz gerekir
Gamzeparlak1 edashh mommy_0920 ya ben de geçtim o yollardan,doğumdan sonra 15 kg aldım,emzirince içim kaziniyordu. Kızım 19 aylık olmak üzere,ben de diyete başladım..emziriyorum hala ama kızım boğazı iyi. 101 kiloyla basladim,97 oldum iki hafta olacak.