Aysktr oğlum 10 aylık ben LCWaikiki den mont aldım 18-24 ay aldım kolları uzun oluyor ama bedeni oluyor kollarını katılıyorum seneye olmaz bile bu şekilde düşünün 110 liraya aldım içi dışı polar astronot tulum Yenidoğanda kullanışlı oluyor benim oğlum 6 Ocak doğumlu 1 kış çok severek kullandım şimdi hareketlenmesi sebebiyle onun içinde durmaz