Aysktr Kızıma astronot mont bulamıyorum bulsam beden yok nerden bulabilirim yada mont alsam da kullanıslı olur mu yada baska seçenek ne olabilir yardımcı olur musunuz 9-12 ay alıcam
58vildan Aysktr ama bence normal mont al bu sene çok fazla yağış olmayacak diyorlar bizim astronot montumuz vardı bir de normal aldım
ruken2425 Aysktr alacaksan mutlaka büyük al benim bebeğim 4 aylık 9 aylık aldım içinde anca hareket edebildi diğerleri hep rahatsız etti
Aysktr Janss trendyoldan bakmıstım ama kendi sitesine bakmadım hiç daha önce almadım da bakıyım birde oraya çok sağolun
Humaahsen Ebebek den almiştım ben mont kullanıssız oluyo karnı acılıyo kac yasında kızınız bı beden buyuk alın onlar dar oluyo defacto dan alacaktı kız kardesım de gecenlerde
Aysktr Humaahsen 7 aylık ben 9 12 alıcam Nisan da bir yaşında olcak bu bedeni alırsam kullanabilirim diye düsünmüstüm olur dimi
Aysktr 58vildan çok dısarıya çıkan biri değiliz ilçede yaşıyoruz burda kimsemiz yok kontrollere merkeze gidiyoruz yada anne baba görmeye bende fazla kullanacağımı düsünmüyorum ama astronot mont ideal olur diye düsünmüstüm
Aysktr Alyask lcw baktım evet ben de en fazla 150 TL biçtim çok pahalı hersey ben daha gecen gün kendime aldım 170 TL 🤷🏻♀️🤭
Uummrraann Aysktr bende bulamadım bugün trendyoldan peluş gibi olanlardan sipariş verdim https://ty.gl/9szmhatk bundan verdim
Aysktr Uummrraann ay linki açamadım ama tahmin ettim gördüm onları inşallah güzeldir ben cesaret edemedim
Humaahsen Aysktr zaten yuruyemıyor buyuk alın sıvarsınız ayaklarını seneye daha guzel yurur benım kızım 2yasında sımdı gecen yıl 3yasını almiştım bu yıl da gıyecek
Pnarr_ Aysktr etiketi üzerinde daha 120 tl almıştım bana uymadı elimde kalacağına sizin işinize yarasın 100 e verebilirim fotoğraf atayım