Benim kızım 16 aylık köpek kedi ördek yılan kurbağa arı koyun eşek seslerini cıkarıyor. Vücudunu tanıyor, sorduğumda gösteriyor. Kelimeleri giderek artıyor suan ortalama 30 kelime kullanıyor ve sürekli bıdır bıdır birşeyler anlatmaya çalıyor. Ekran sadece sabah kahvaltı sonrası çizgi film 10-15 dk akşam üzeri ben yemek yaparken çocuk şarkıları dinleyip izliyor yine 10-15 dk geçmiyoruz. Bol bol konuşun,ayrıca siz ona ne öğretirseniz onu öğrenir. Tabiki her çocuğun gelişimi farklı. Bir pedagogun sözü çok hoşuma gitmişti. Çocuklarımız mısır taneleri gibidirler, er ya da geç hepsi patlar.