Hasanasaf66 bu saydıklarını fazlası ile yapıyor, her çocuğun gelişimi bir olmaz ama ben her yaptığım şeyi ona öğretiyormuş gibi yapıyorum, kendi ayağıma çorap giyerken bile bak kızım bu çorap bu ayak şimdi ben bunu giyecem diyip giydikten sonra hadi anneye alkış senin çorabın nerede getir giyelim diyorum aynısı onada yapıyorum, altını değiştirince bezi eline veriyorum birlikte götürüp atıp alkışlıyoruz tüm günümüz bu şekilde geçiyor, yemek yaparken bile tek tek malzemeleri tanıtıyorum, ne yaptığımı anlatıyorum. Yemek yerken mesela diyelim yoğurt köfte salata var, hangisini yiyeceksin diyorum kendi parmağım ile hepsini gösterip ismini sayıyorum, kaşığa her yoğurt koyup verdiğim de yoğurt diyorum, salata verdiğim de salata diyorum böyle bir şeyi belli bir süre yapınca ister istemez öğreniyor.