ladymoms_ ben normal olarak kullanan da duydum alerji için keçi sütü önerdim doktora gerek yok çok bir olayı yok buna geçin dedi içeriği daha farklı peynir altı suyu falan varmış 2 numaradan başlıyor diye biliyorum bu yüzden ama bir arkadasımdan duydum yeğenine kullanıyorlarmış alerjisi yoktu