Rumeysaerva hepsi ateş için ihtimal dahilinde ama takipte kalmakta fayda var bol bol su içirin sık sık elini yüzünü ayağını yıkayın zaten eğer ki hasta olacak gibi olursa keyfi kaçık olur. Bol bol emzirin emmek rahatlatır. Uzun süreli ateş devam ederse doktora götürmekte fayda var. Benim çocuklarım genelde 3 gün ateş devam eder ve 3 günü sonunda ateşleri düşer evde pedifen iburamin dolven calpol tarzı ilaçlar hep bulunur dönüşümlü veririm gribal enfeksiyon tarzı bişeyse zaten bu ilaçları veriyor doktor ve hemen işe yarıyor eğer ki ateşleri buna rağmen düşmüyorsa enfeksiyon vardır antibiyotik şart olur. Benim kendi çocuklarımda gözlemlerim bunlar genelde de 3 günden önce pek doktora götürmem. 5 yıllık anne gözlemi 😄 tabi bu herkese göre değişir. Şimdiye kadar yanılmadım.